glasul-hd.ro Web analytics

Publicitate

Te-ai gândit vreodată la propria ta echipă de Esports?

Este posibil ca sporturile electronice să fi stârnit controverse la un moment dat, existând dezbateri cu privire la posibilitatea de a fi considerate un sport adevărat. În zilele noastre, însă, acest argument a devenit irelevant. Beturi.ro este locul unde puteți observa tot ce se întâmplă în lumea pariurilor pe sporturi în general. Cert este că eSports a devenit extraordinar de popular, iar premiile uriașe în bani oferite și turneele internaționale care se desfășoară în mod regulat stau mărturie a popularității lor la nivel mondial.

Sumele de bani disponibile pentru câștigătorii norocoși pot rivaliza cu orice altceva din lumea sporturilor reale. De exemplu, turneul internațional din Dota 2 se mândrește cu un fond de premii impresionant de milioane de dolari.

Nu este de mirare, așadar, că tot mai mulți antreprenori și-au îndreptat atenția către lumea sporturilor electronice în vederea unor investiții. Ideea de a înființa și dezvolta o echipă de eSports începe să pară foarte atractivă și extrem de profitabilă din punct de vedere financiar. Deși crearea de echipe de eSports nu va fi o sarcină ușoară, este departe de a fi imposibilă, atâta timp cât dispuneți de suficient capital și de o mentalitate hotărâtă. Așadar, dacă sunteți interesat să vă lansați în obiectivul de a vă crea sau de a vă dezvolta propria echipă de eSports ca investiție, iată un ghid rapid pentru a vă pune pe drum.

Bazele creării unei echipe

Înainte de a vă lansa în crearea propriei echipe de eSports, trebuie să luați în considerare câteva elemente diferite.

În primul rând, este important să înțelegeți că eSports este doar o altă formă de afacere, care necesită investiții serioase, nu doar financiare, ci și de timp. Este, de asemenea, riscant din punct de vedere financiar și, prin urmare, dezvoltarea unui plan de afaceri solid trebuie să fie prima sarcină.

Prin definirea clară a obiectivelor și conturarea strategiilor, cum ar fi abordările privind marketingul, vânzările și alte aspecte financiare, veți fi mai clar cu privire la modul în care vă veți îndrepta odată ce echipa dvs. este în funcțiune.

Cu siguranță, va trebui să fiți clar cu privire la suma de capital pe care sunteți în măsură să o investiți în echipa dvs. de eSports. Chiar și o echipă de nivel inferior care va concura doar în turnee locale va avea nevoie de o investiție de capital destul de mare. Și, pe măsură ce avansezi în niveluri, vei avea nevoie de sume serioase de bani, mai ales dacă plănuiești să concurezi în orice campionat internațional.

Constituirea echipei

Înființarea unei echipe potrivite este esențială pentru orice afacere. Cu toate acestea, când vine vorba de eSports, persoanele pe care le alegeți pot avea un impact major asupra succesului echipei. Mai mulți dintre membrii acesteia vor trebui să adopte o abordare practică atunci când vine vorba de gestionarea zilnică a echipei, așa că alegerea celor care sunt capabili să facă acest lucru este vitală.

Începeți prin a avea cofondatori, coproprietari și membri ai consiliului executiv. Veți avea nevoie de un:

Director financiar

Director executiv principal

Directorul principal de jocuri de noroc

Directorul principal de marketing

Selectarea jucătorilor

Deși aceasta este o parte interesantă a formării echipei, poate fi și frustrantă. Trebuie să selectați jucători care se potrivesc cu categoria echipei dumneavoastră. Pentru a obține jucători de cel mai înalt calibru, va trebui să cheltuiți milioane de euro. Așadar, dacă nu aveți un capital important pe care îl puteți accesa pentru a atrage acești jucători bine stabiliți, probabil că veți dori să căutați mai degrabă în clasamentele amatorilor. Aici, veți găsi o serie de agenți liberi care sunt foarte talentați și care pot fi în continuare un atu pentru echipa dvs. la o fracțiune din costul unui profesionist. Ar trebui să vă începeți căutarea prin a vă uita la echipele locale și universitare, deoarece acestea sunt surse regulate de talente.

Verificați legalitatea

În prezent, sporturile electronice se află în stadii foarte incipiente de legiferare. Și, de obicei, organizațiile de campionat și companiile de jocuri de noroc își asumă responsabilitatea de a stabili regulile și de a aplica pedepsele corespunzătoare.

De exemplu, o capcană care se poate abate chiar și asupra echipelor importante este braconajul – încercarea de a convinge un jucător al unei alte echipe să facă parte din propria echipă fără a discuta mai întâi cu echipa sa actuală. Aceasta nu este doar o practică nepopulară, ci atrage și sancțiuni financiare.

Deși ați putea fi tentat să încercați să profitați de situația juridică fluidă din jurul sporturilor electronice, este important să vă amintiți că reputația este totul în industria sporturilor electronice. Comunitatea este motorul cheie. Dacă încalci încrederea comunității, echipa ta nu va putea avea succes.

De asemenea, ar trebui să vă amintiți că echipa dvs. ar putea avea nevoie să fie o companie înregistrată, așa că verificați legile din țara dvs. pentru a vă asigura că nu veți fi implicat într-o bătălie juridică lungă și costisitoare la un moment dat în viitor.

Crearea unui brand

Identitatea mărcii este vitală în sporturile electronice, la fel ca în multe alte industrii. Brandul echipei tale trebuie să îți impulsioneze echipa. Comunitatea trebuie să genereze cea mai mare parte a veniturilor echipei dvs. pe termen lung. Așadar, construirea unei baze de fani dedicați poate fi o provocare, dar este, de asemenea, esențială.

Desigur, este de la sine înțeles că alegerea numelui potrivit este esențială. Cu toate acestea, ar trebui, de asemenea, să apelați la ajutor profesionist în ceea ce privește designul grafic, astfel încât să vă puteți construi o identitate foarte clară. Toate aspectele brandului tău de eSports contează, așa că, dacă nu știi prea multe despre acest tip de proces, caută îndrumare de la profesioniști.

Comercializează-ți echipa

După ce ați dezvoltat o identitate de brand puternică, următorul pas este să vă lansați schema de marketing. Primul pas evident ar trebui să fie acela de a viza toate forumurile clasice de social media – stabilirea și menținerea unei prezențe a echipei pe toate cele principale este cea mai bună idee. Totuși, conținutul de calitate este cheia pentru a ajunge la publicul vizat, așa că evitați orice conținut generic și impersonal difuzat prin intermediul acestor platforme.

Back to top button