glasul-hd.ro Web analytics

Comunitate

Marți, la „Jos pălăria”, îți plătești cafeaua sau ceaiul cu versuri

Vino la „Jos pălăria”, lasă telefonul deoparte și dă frâu liber imaginației! Scrie o poezie și folosește-o pentru a plăti cafeaua sau ceaiul la cafeneaua dependentă de cultură din Deva. De Ziua Internațională a Cafelei versurile devin monedă de schimb.

Julius Meinl continuă să inspire și să aducă poezia în viaţa românilor, astfel că pe data de 1 octombrie poezia devine monedă de schimb pentru cafea sau ceai, în cadrul campaniei „Meet With a Poem”. Evenimentul, aflat la a V-a ediție, reunește aproape 200 de cafenele și restaurante din întreaga țară. De Ziua Internațională a Cafelei, cei care merg în locațiile participante Julius Meinl, alături de persoane dragi, sunt provocați să scrie împreună o poezie cu care îşi pot plăti cafeaua sau ceaiul servit. Printre localurile care se alătură campaniei se numără și cafeneaua „Jos pălăria” din orașul de la poalele cetății. Astfel, cei care vor trece astăzi pragul cafenelei dependente de cultură pot folosi versurile ca monedă de schimb pentru a primi o cafea sau un ceai, la alegere, din partea casei. Julius Meinl încurajează și de data aceasta ca oamenii să își ia o pauză de poezie: să renunțe măcar pentru o oră la telefon sau la orice alt dispozitiv conectat la internet, să se lase inspirați de persoana de lângă și să regăsească frumusețea conversației offline. „Petrecem din ce în ce mai mult timp pe Internet și suntem astfel mai puțin conectați în viața reală, diluând uşor legătura cu oamenii dragi. Deși tehnologia ne ajută să ținem legătura cu aceştia, momentele cele mai frumoase nu sunt atunci când ne <întâlnim> în online, ci atunci când ne vedem față în față. <Meet With a Poem> îi provoacă pe oameni să își lase telefonul deoparte și să se bucure pe deplin de compania unei persoane dragi lor, iar acel moment va fi completat perfect de cafea vieneză și poezie”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl România.

„Meet With a Poem” este despre și pentru momentele petrecute alături de persoanele importante. Campania își propune să inspire oamenii și să îi determine să dea glas cuvintelor frumoase, pe care poate că nu le spun atât de des pe cât ar trebui.

Back to top button