glasul-hd.ro Web analytics

Publicitate

(P) Cauti sa iti cresti brand awareness-ul? Iata cateva trucuri de marketing online!

Orice antreprenor care isi doreste succesul cauta noi metode pentru a-si mari expunerea in mediul online. Prin urmare, intrebarea corecta in acest caz nu este “Trebuie sa investim in marketing online” ci “Cat ar trebui sa investim”!

Astfel, cresterea brand awareness-ului vine la pachet cu multe investitii, consistenta si perseverenta, atribute esentiale pe care orice antreprenor ar trebui sa le aiba in vedere. De aceea, ca sa te asiguri ca ai un business care creste constant, va trebui sa investesti in branding pe termen lung.

Iata cateva strategii de marketing online pentru cresterea vizibilitatii afacerii tale:

 

  1. Asigura-te ca ai un site usor de navigat, cu multe componente atractive

Site-ul este cartea de vizita a afacerii tale, asadar ai grija ca acesta sa fie atractiv si usor de navigat. Oricat de mult ai investi in marketing online sau in continut de calitate, daca site-ul nu are un aspect premium, poti pierde clienti importanti si pretentios!

 

  1. Ofera continut de calitate

Orice potential client, inainte de a cumpara un produs sau un serviciu de la tine, iti va evalua credibilitatea. Astfel, acesta se poate interesade povestea din spatele companiei, care poate spune multe despre felul in care iti administrezi businessul, de la articole de blog prezente pe site, pana la sloganul companiei.

Iata cateva intrebari esentiale, pentru care ar trebui sa ai raspunsul pregatit:

– inspiri credibilitate?

– oferi sfaturi valoroase pentru domeniul in care activezi?

– le transmiti oamenilor lucruri pe care nu le cunosc deja si care aduc plus valoare in vietile lor?

– exista studii de caz care sa valideze informatiile pe care le oferi?

Aceste intrebari contribuie la autenticitatea si credibilitatea afacerii tale, asa ca nu scapa din vedere aceasta metoda de a-ti creste valoarea prin marketing online.

 

  1. Ia in calcul o strategie de social media

In prezent, o componenta foarte importanta a marketingului online este data de social media. Iti poti construi o adevarata reputatie folosind Facebook, LinkedIn, Twitter sau Instagram, intr-un perioada de timp foarte scurta.

Cand dai share la articole interesante, de actualitate, vei creste awareness-ul brand-ului tau. O prezenta consistenta in social media este deosebit de importanta pentru a-ti construi un brand redutabil si competitiv.

 

  1. Investeste in SEO

O mare parte din persoanele din industria de advertising pun semnul egal intre marketingul online si serviciile SEO (Search Engine Optimization). Cu toate acestea, tehnicile SEO nu sunt observate de publicul larg si nici nu sunt cunoscute de o buna parte din antreprenori. De aceea acestea trebuie lasate pe mana expertilor, precum agentiile specializate.

Chiar si asa, deoarece multi antreprenori aflati la inceput de drum nu stiu exact ce inseamna SEO, pot fi reticenti sa semneze un contract cu o agentie de marketing online pentru aceste servicii. Adevarul este ca SEO aduce multe beneficii si are cel mai mare ROI (return on investment) in climatul actual. Astfel, optimizarea SEO reprezinta o suma de tactici prin care business-ul tau capata vizibilitate in mediul online, ocupand pozitii de top in Google, prin folosirea strategiilor de On-Page, ce tin de optimizarea site-ului sau paginii tale de prezentare, dar si a celor de Off-page, ce reprezinta link-uri pe alte site-uri, care conduc catre site-ul tau.

Back to top button