glasul-hd.ro Web analytics

Publicitate

Cum isi organizeaza o agentie SEO activitatea zilnica?

Daca detii un business online, indiferent ca vorbim despre un e-shop sau un site de prezentare a produselor si serviciilor tale, cu siguranta te afli mereu in cautarea unor solutii pentru cresterea traficului si brand awareness-ului. Acestea se vor traduce in vanzari mai numeroase si profituri mai mari.
Una dintre cele mai eficiente metode sa cresti cifra de afaceri a business-ului tau este ca site-ul acestuia sa ocupe pozitii din ce in ce mai bune in paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare. Ne referim in principal la Google, care in Romania are o cota de piata de peste 90%. Contrar parerii multor asa-zisi „specialisti” din domeniu, SEO (Search Engine Optimization) este o activitate de lunga durata. Consecintele acesteia sunt vizibile doar dupa cateva luni si isi ating potentialul maxim dupa o jumatate de an sau chiar mai mult de la inceperea lor.
In aceste conditii, solutia optima pentru tine este sa apelezi la o agentie SEO de top. Aceasta va prelua integral activitatea de SEO si marketing online pentru site-ul tau, iar tu te poti concentra pe activitati de management si alte directii de dezvoltare a afacerii tale. Deja te afli in aceasta situatie, iar „fraiele” optimizarii SEO a business-ului tau au fost preluate de o agentie SEO?  Sau te gandesti sa apelezi la serviciile unei astfel de agentii?  Atunci cu siguranta esti interesat de activitatea zilnica pe care o desfasoara angajatii sai.
In primul rand, trebuie sa intelegi ca o agentie SEO bine situata in piata, cu 5-10 ani de experienta si un numar mediu de angajati, se ocupa de zeci de business-uri. Unele sunt mai mici decat al tau, altele, mai mari, insa toate la fel de importante pentru aceasta. Pentru a eficientiza activitatea si a garanta rezultate optime atat pentru tine, cat si pentru respectiva agentie SEO, fiecare dintre angajatii acesteia se va ocupa zilnic de un numar limitat de proiecte. In timp, fiecare manager de proiect va ajunge sa le cunoasca la fel de bine precum antreprenorii care le detin.
In ceea ce priveste activitatea propriu-zisa a unei agentii SEO pentru business-ul tau, aceasta se imparte in doua mari categorii: optimizare on-page si optimizare off-page. Optimizarea on-page reprezinta totalitatea actiunilor si modificarilor pe care o agentie SEO le face pe site-ul business-ului tau. Pe de alta parte, optimizarea off-page presupune crearea de link-uri valoroase pe alte site-uri catre site-ul business-ului tau.
O agentie SEO profesionista va incepe intotdeauna lucrul la un nou proiect prin realizarea unui audit si a unei strategii de cuvinte cheie. Aceste doua activitati complexe, cruciale pentru succesul optimizarii SEO, vor fi realizate de persoane specializate, de multe ori chiar managerul agentiei. Apoi, urmeaza activitatea de on-page, care presupune optimizarea paginilor site-ului pe cuvintele cheie stabilite de angajatii agentiei de comun acord cu tine.
Nu in ultimul rand, de departe cea mai consumatoare de timp activitate din cadrul unei agentii SEO este reprezentata de optimizarea off-page. Aceasta presupune realizarea de comunicate, advertoriale si alte texte cu link catre site-ul business-ului tau, care vor fi publicate pe pagini web cu o autoritate mare. Acum ca stii care este activitatea unei agentii SEO, cu siguranta vei dori sa semnezi si tu un contract cu o astfel de companie, pentru ca business-ul tau sa profite de experienta acesteia.

Vezi și

Close