CJ Hunedoara, fruntaş la cheltuit bani pe publicitate
Consiliul Judeţean Hunedoara se situează pe locul 3 la nivel naţional, într-un clasament întocmit de gândul.info, referitor la sumele cheltuite anul trecut de autorităţi publice locale pentru promovarea activităţii lor şi a proiectelor pe care le derulează. Conform sursei citate, suma cheltuită anul trecut de CJ Hunedoara pentru publicitate în presa scrisă şi audio-vizuală a fost de 1,371.000 de lei.
Suma totală cheltuită anul trecut pentru publicitate de autorităţile publice locale analizate de gândul.info este de aproape 20 de milioane de lei. Mai bine de jumătate din aceşti bani au fost alocaţi de CJ Constanţa, care a plătit pentru materiale publicitare în presă 10,2 milioane de lei, ocupând astfel prima poziţie a „top-ului” realizat de publicaţia on-line. Locul doi al clasamentului este ocupat de CJ Harghita, cu aproape 2,4 milioane de lei.
În acelaşi clasament, pe poziţia 11, mai apare şi Primăria Petroşani, cu un total cheltuit în anul (electoral) 2014 de 271.665 de lei. Conform gândul.info, sumele reprezintă atât bani alocaţi din bugetele proprii ale consiliilor judeţene sau primăriilor, cât şi din fonduri europene atrase pentru diferite proiecte. Sumele cheltuite de Consiliul Judeţean în ultimii ani, pentru publicitatea în presă, fac, de asemenea, obiectul verificărilor anchetei DNA în care ex-preşedintele Mircea Moloţ este acuzat de mai multe fapte de corupţie.