glasul-hd.ro Web analytics

Publicitate

Mic dejun 100% YUMMY: idei simple si rapide

Micul dejun este o masa esentiala, mai ales ca este cea cu care iti incepi ziua. De aceea, ar fi bine sa consumi alimente hranitoare la micul dejun, de la fructe si legume pana la surse de proteine, carbohidrati si grasimi sanatoase. Vestea minunata este ca exista o multime de preparate delicioase si simplu de preparat. 

Descopera mai jos cum sa ai un mic dejun gustos si satios

Smoothie verde cu castravete

Smoothie-urile sunt o super alegere daca iti doresti un mic dejun rapid si gustos, plin de fibre, vitamine si minerale. Printre cele mai populare smoothie-uri se numara cele verzi, cu legume si fructe de aceasta culoare. Pentru a-ti pregati un smoothie verde gustos ai nevoie de doar cateva legume si fructe, precum castravetele, spanacul si avocado. Desigur, va mai trebui sa adaugi si lapte sau apa, dar si un strop de miere sau banana daca vrei sa indulcesti bautura.

Mai poti adauga si alte suplimente in smoothie, precum colagenul, care iti poate fi de folos cand vine vorba de sanatatea pielii si a articulatiilor. Pe scufita-rosie.ro gasesti colagen la super preturi. Desigur, inainte de a adauga orice supliment alimentar in dieta ta, cere sfatul medicului de familie sau al medicului specialist.

Terci de ovaz cu ciocolata neagra

In cazul in care ai pofta de un mic dejun dulce, atunci terciul de ovaz este o super optiune. Acesta se prepara usor, tot ce trebuie sa faci este sa dai fulgii de ovaz la blender si sa ii amesteci cu o cantitate egala de lapte sau apa, pana cand obtii o textura cremoasa. Pentru un aport extra de proteine, poti adauga iaurt sau nuci. Ca sa dai un gust dulce preparatului, decoreaza-l cu bucatele de ciocolata neagra si fructe dupa preferinte.

Toast cu crema de branza si verdeata

Painea integrala este o sursa excelenta de carbohidrati si fibre, asa ca nu ai niciun motiv sa o excluzi din alimentatia ta. Iti poti prepara foarte rapid toast cu crema de branza si verdeata. Tot ce trebuie sa faci este sa prajesti painea la cuptor, toaster sau in tigaie, iar mai apoi sa o ungi cu crema de branza. Decoreaza cu ceapa verde, patrunjel si marar dupa bunul plac. Daca vrei si o sursa de proteine, adauga peste crema branza un ou fiert sau un ou ochi.

Supa crema de legume

Ca sa nu iti bati prea mult capul cu micul dejun in fiecare zi, poti sa pregatesti o supa crema de legume, pe care sa o servesti mai multe zile la rand. Supa crema de legume se prepara rapid, la blender, dupa ce ai dat in prealabil legumele la cuptor. Poti pregati supa crema de legume intr-o multime de combinatii, cu condimente diverse, ulei de masline, ba chiar si sun strop de smantana sau branza.

Daca vrei sa mananci un mic dejun delicios si hranitor, axeaza-te pe retete simple, cu ingrediente de calitate, precum legumele, fructele, cerealele integrale si lactatele.

Sursa foto: Pexels.com

Back to top button