Home / Actualitate / Administrație / Lupul dacic – marca turistică înregistrată a judeţului
SECUND LOGO HUNEDOARA

Lupul dacic – marca turistică înregistrată a judeţului

Agenţia pentru Dezvoltare Economică Hunedoara a finalizat procedurile de înregistrare oficială a brand-ului turistic al judeţului. Conducerea ADEH a decis ca acesta să fie lupul dacic, însoţit de numele judeţului şi de sloganul „Milioane de ani de poveşti şi legende”.

„Am început demersul încă din luna mai a acestui an. Am dorit să avem un brand turistic clar şi atrăgător, pentru că e benefic pentru acţiunile de promovare a judeţului. Am dorit să-l avem şi protejat pentru a nu ne trezi cu cine ştie ce probleme (CJ Hunedoara a mai trecut printr-o experienţă oarecum asemănătoare, după ce a constatat că „Opera Nights”, brand cultural pe care l-a finanţat ani la rând, este, de fapt, proprietate privată – n.red.). Un element de identitate vizuală şi un slogan sunt absolut obligatorii în orice demers de publicitate şi promovare”, spune Radu Barb, directorul ADEH (instituţie subordonată Consiliului Judeţean Hunedoara)

„Testat” la Bucureşti

Noul brand turistic al Hunedoarei va fi „testat” pe parcursul târgului de turism care va avea loc, începând de joi, la Romexpo, în Bucureşti. Barb spune că judeţul va fi reprezentat şi mai amplu decât la precedentele ediţii: „Vom merge cu materiale de promovare pentru 25 de obiective turistice din Hunedoara şi vom duce la Bucureşti materiale de promovare şi din partea grupurilor de acţiune locală din judeţ. Vom promova, de asemenea, şi staţiunile Parâng şi Straja, pentru că sezonul de schi se apropie. Va fi prezentă şi Garda Cetăţii Deva. Practic, tot judeţul va fi bine reprezentat la târg”.

Directorul ADEH adaugă că, în acest an, elementul cu care se va încerca atragerea turiştilor spre standul Hunedoarei îl constituie o replică a unui Koson pus într-un CD de prezentare. 1.400 de astfel de materiale vor fi oferite vizitatorilor standului. Conform lui Radu Barb, bugetul participării judeţului la ediţia din acest an a târgului de turism de la Bucureşti este acelaşi cu cel de anul trecut, aproximativ 100.000 de lei. Diferenţa este însă că, de data aceasta, banii provin din încasările de la Sarmizegetusa Regia, obiectiv administrat de Consiliul Judeţean, în cadrul căruia, în 2017, s-a înregistrat un excedent bugetar.

Despre Ciprian IANCU

Citește și

IMG_5465

„Ziua Patrimoniului UNESCO” s-a lăsat cu plângeri şi solicitări de sprijin

Consiliul Judeţean Hunedoara a ţinut să marcheze, ieri, Ziua mondială a Patrimoniului UNESCO printr-o festivitate …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *