glasul-hd.ro Web analytics

Actualitate

Fan Courier și Elefant.ro răpesc bucuria unui copil grav bolnav. Spiritul sărbătorilor nu vine cu poșta rapidă

Serviciile îndoielnice, lipsa de comunicare și amabilitate a personalului filialei din Deva a firmei Fan Courier au răpit puținele clipe de fericire de care se bucură o fetiță grav bolnavă. Un cadou de suflet, care i-ar fi alinat puțin durerile provocate de boală, nu a ajuns la copilă fiind reținut în depozitul din Deva al curierului.

Serviciile de curierat și cele de vânzări prin intermediul Internetului lasă mult de dorit în România. Nu sunt puțini clienții care se plâng de atitudinea angajaților de la firmele de curierat sau produsele livrate prin comerțul electronic.

O fetiță cu multe lacrimi în loc de zâmbete

Beatrice (un nume fictiv pentru a proteja identitatea copilei) a împlinit nu de mult cinci ani, timp în care a avut parte de foarte puține clipe fericite. Nu și-a cunoscut niciodată părinții, plecați din această lume când ea avea doar trei luni. Bunica în grija căreia rămăsese s-a prăpădit după doi ani, fetița ajungând într-un centru de plasament. În urmă cu puțin timp, a început să acuze dureri cumplite de cap și amețeli. Medicii care au consultat-o au dat un verdict îngrozitor: o tumoare dezvoltată pe creier pune în pericol viața copilei, iar operația nu poate fi făcută decât la Roma. Dar intervenția chirurgicală se anunță una de risc maxim. Cu ajutorul unor oameni cu suflet, Beatrice va pleca la Roma și va fi operată.

Jucăria care i-ar face zilele mai frumoase

În urmă cu câteva luni, Beatrice s-a jucat cu o fetiță care avea o jucărie. Era un ponei, din aceia pe care doar în desenele animate îi poate vedea, rar, când are norocul să fie difuzat filmul cu poneii. Un ponei frumos, cu păr lung și accesorii. Din păcate nu era al ei. Era al colegei sale de grădiniță care îl aducea foarte rar să se joace cu el. Se îndrăgostise de acel ponei, îl visa noaptea, îl desena cum putea doar să-l aibă aproape de ea. Într-o seară, i-a mărturisit îngrijitoarei de la casa de copii că cele mai fericite clipe ale sale sunt când se joacă cu acea jucărie. Că a visat-o pe mama sa care a venit de undeva de departe cu acel ponei. Toată această poveste a ajuns la urechile unor oameni generoși care au căutat jucăria și au găsit-o pe  pagina magazinului online elefant.ro și nu au ezitat să comande poneiul în mai multe ipostaze. Cadoul pentru micuța Beatrice urma să ajungă cu o zi înainte să plece la Roma pentru operația extrem de riscantă. „Moș Crăciun” s-a gândit să vină mai repede pentru Beatrice, pentru a-i face mai luminoase cele două săptămâni cât durează pregătirea pentru intervenția chirurgicală.

Fan Courier nu este cărăușul lui Moș Crăciun

Toate intențiile bune ale unor oameni cu inima mare s-au oprit însă la ghișeul oficiului din Deva al Fan Courier. Marți, în jurul orei 16, agentul firmei de curierat s-a prezentat la adresa unde trebuia făcută expediția, fără să anunțe în prealabil, dimineața, că destinatarul va primi coletul pentru ca acesta să-și programeze timpul. „Eram într-o conferință la Petroșani când am fost sunat de un număr necunoscut, apoi am primit prin SMS următorul mesaj: <Ați fost contactat de Fan Courier pentru a vă livra expediția 2400043117153, expeditor Elefant.ro. Vă rugăm să ne contactați la tel……pentru a stabili detaliile livrării. Mulțumim>. Miercuri dimineață am sunat curierul și i-am spus să lase coletul la depozitul firmei că mă deplasez să-l ridic personal. Seara trebuia să-i duc cadoul copilei. Când am ajuns la ghișeul firmei de curierat, am aflat cu stupoare că, deși coletul venise, nu puteam să-l ridic. Motivul era unul halucinant. Firma Elefant a împărțit produsele în două colete și cei de la curierat îmi cereau nici mai mult, nici mai puțin, decât să plătesc prețul dublu, chiar dacă pe etichetele coletelor era specificat 1/1 și 1/2, adică primul colet din expediție și al doilea colet din expediție. Angajata acră de la ghișeu nu mi-a dat prea multe variante de rezolvare a problemei, spunând să mă întorc când cei de la București vor lămuri situația. Pentru mine nu era o problemă, dar pentru copilă, a doua zi, era mult prea târziu”, povestește Petru, cel care a încercat să-i facă o bucurie micuței Beatrice.

De-a mingea de ping-pong între Elefant și Fan Courier

După discuția cu angajata Fan Courier au urmat două ore de încercări disperate de a ajunge în posesia coletului. O șefă de la firma de curierat l-a interogat pe Petru despre comandă, despre conținutul pachetelor, părea că vrea să se lămurească că situația expusă de client este reală și să rezolve problema. În realitate încerca doar să pară amabilă, fără să se gândească măcar să găsească o soluție. „Am sunat la Elefant.ro. ca să întreb de comanda 11166231 din data de 10.12.2017. Un operator de acolo mi-a spus că va trimite un e-mail la Fan Courier pentru a rezolva problema. După aproximativ o oră, m-am întors la firma de curierat. Cei de acolo susțineau că e-mailul nu a ajuns. Am sunat din nou la Elefant. Un alt operator a verificat și mi-a confirmat că a fost trimisă comunicarea cu 40 de minute în urmă, însă cei de la Fan Courier susțineau că ei nu au primit nimic. Nu știu cine este de vină și nici nu mă interesează. Cert este că din cauza lor nu am reușit să-i facem zilele de spitalizare frumoase acestei copile. Să dea Dumnezeu să nu fie și ultimele zile ale ei. Nu mi-aș putea ierta că nu i-am luat mai repede  poneiul acela”, povestește Petre. Beatrice a plecat miercuri dimineața spre Roma, fără jucăria la care visa, dar cu speranță că se va face bine și hotărâtă să lupte pentru viața ei, chiar și așa tristă cum a fost în cei cinci ani de când a venit pe lume.

Loading...