NEWS ALERT:
Home / Actualitate / Construit, demolat, refăcut. Sensul giratoriu de la fostul Trident, „tichia de mărgăritar” a Devei
secund 5

Construit, demolat, refăcut. Sensul giratoriu de la fostul Trident, „tichia de mărgăritar” a Devei

Proverbul „Chelului tichie de mărgăritar îi lipsește” se potrivește de minune municipiului Deva. Cu nicio investiție majoră, administrația locală construiește un sens giratoriu într-o zonă în care traficul nu este nici pe departe aglomerat, ba chiar este mai mult decât liniștit. Peste 400.000 de lei cheltuiește Primăria cu acest sens, din apropiere de fostul magazin Trident. Zilele acestea, lucrarea deja ridicată a fost demolată parțial și urmează a fi refăcută.

Proiectarea sensului giratoriu din zona Trident a costat 5.500 de lei, fără TVA, iar execuția propriu-zisă 410.000 de lei, de asemenea, tot fără TVA. Localnicii nu înțeleg utilitatea acestui sens, cu atât mai mult cu cât zona nu este una intens circulată. „Eu nu pricep cum s-au gândit ei să facă sensul acesta aici, când nu sunt mașini foarte multe în zonă. Nu are logică, eu nu pot să îi înțeleg. Mai bine făceau altceva cu banii aceia”, spune o localnică. „Puteau să facă ca la Pedagogic. Să pună niște parapeți din plastic și scăpam mai ieftin. Nu trebuiau să construiască ditamai fortăreața”, este de părere un alt localnic.

Refăcut pe banii constructorului

Zilele trecute, sensul giratoriu nefinalizat a fost demolat parțial. Asta pentru că a fost folosită de către constructor o imitație de piatră, care nu e conformă cu proiectul. „Nu îl demolăm. Constructorul a pus acolo o imitație de piatră, care nu e conformă cu ce avea în proiect, și nici nu arăta bine. A fost și montată prost. Am dispus desfacerea acelui înveliș și să pună piatra care este trecută în proiect. Pe banii contructorului, evident. Nici un leu de la noi. Nu era ok ce au pus acolo. Au pus o piatră kitsch. Lucrările sunt efectuate de SC Construcții Utilaj Vest SRL”, a declarat Ciprian Răchită, directorul tehnic al Primăriei Deva. Firma constructoare aparține lui Gavrilă Danci și lui Ovidiu Draia. Lucrările au început în 3 iulie și trebuiau să fie finalizate în 3 septembrie.

Despre Livia BOTICI

Citește și

Ioan Ungur spune că CFR a ales soluţia cea mai scumpă şi cea mai complicată pentru construirea unui pasaj peste calea ferată, la Mintia

La Mintia, se ridică un pod al plângerilor. CFR vrea să construiască un pasaj peste linii dar şi peste gospodării

Mai mulţi locuitori ai satului Mintia, comuna Veţel, sunt speriaţi de perspectiva construirii unui pasaj …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *