NEWS ALERT:
Home / Comunitate / Alimente și produse de igienă pentru familiile sărace din județ
dsc01278

Alimente și produse de igienă pentru familiile sărace din județ

Crucea Roșie Română, împreună cu un mare retailer, sprijină cu alimente de bază și produse de igienă peste 200 de persoane nevoiașe din județul Hunedoara.

Acțiunea face parte din proiectul „Mobilizatron”, desfășurat de Auchan România. „Campania <Mobilizatron> s-a născut din dorința noastră de a sărbători 10 ani de prezență Auchan în România printr-o investiție susținută în localitățile în care ne desfășurăm activitatea, în calitate de companie responsabilă, așa cum am făcut-o pe tot parcursul existenței noastre. Obiectivul nostru este de a genera valoare pentru clienții și partenerii noștri, dar și pentru comunitățile din România. Prin urmare, chiar clienții noștri din Hunedoara au selectat cauza în care am investit. Conform votului public, cei 10.000 de euro au fost direcționaţi spre Crucea Roșie Română, pentru ajutorarea cu alimente de bază a familiilor și persoanelor nevoiașe din Deva în preajma sărbătorilor de iarnă. Echipa Auchan a îmbrățișat această cauză mai departe de oferirea de finanțare – colegii mei, angajații Auchan România din Deva, sunt implicați direct în oferirea pachetelor care vor aduce bucurie în viețile a peste 200 de români”, a declarat Ionuț Ardeleanu, CEO-ul Auchan România.

Ajutor pentru familiile aflate la nevoie

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, peste 2.700 de persoane nevoiașe din județele Argeș, Bihor, Brașov, Dolj, Hunedoara, Iași, Prahova, Satu Mare, Sibiu, și Sectorul 4 al Municipiului București, primesc, anul acesta, pachete cu alimente și pachete cu produse de igienă. Beneficiarii au fost identificați și incluși în proiect pe baza evaluărilor efectuate de către filialele de Cruce Roșie, precum și de către DGASPC-urile de sector sau din județe. „Mulțumim Auchan România pentru că s-a alăturat Crucii Roșii Române în lupta împotriva foamei. Pentru miile de familii din România aflate în pragul sărăciei, acest ajutor este foarte important și poate asigura chiar necesarul de hrană al unei familii timp de o lună…”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general al Societății Naționale de Cruce Roșie din România. Campania „Mobilizatron” a mobilizat aproape 600.000 de clienți Auchan din cele 18 orașe în care retailerul are deschise 33 de magazine. Aceștia au votat una dintre cele trei cauze pentru dezvoltarea comunităților locale: educație (crearea de spații educaționale alternative), ajutor umanitar (pachete pentru copii și vârstnici din mediile defavorizate), mediu (activitate de ecologizare sau împădurire).

Proiectele care au acumulat cele mai multe voturi sunt susținute financiar de către Auchan și implementate cu sprijinul organizațiilor non-guvernamentale partenere, pentru a contribui la dezvoltarea comunităților în care vor deveni realitate.

Despre Livia BOTICI

Citește și

de blamat

De blamat 24.10.2017

Nicolae Stoica, liderul Sindicatului „Speranța” Orăștie, Pentru că încearcă, cu metode sindicaliste, să îngreuneze reconstrucția …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *